Novi Sad, Alekse Šantića 57 (Grbavica), telefon 064-2953912, 021-545236


Edicija Mali poslovni programi 2 (MPP2) je kolekcija softverskih modula koji se bave različitim segmentima poslovanja, a koji se mogu integrisati u jedinstven poslovni sistem.

Segmenti poslovanja koji su pokriveni edicijom Mali poslovni programi su: 
•  Finansijsko računovodstvo (preduzeća i zadruge, budžetski korisnici, društva za upravljanje penzionim i akcijskim fondom) – modul KONTO
•  Robno-materijalno knjigovodstvo – modul KAL
•  Fakturisanje i obračun PDV – modul AVANS
•  Evidencija platnog prometa i rad sa blagajnama – modul SALDO
•  Evidencija osnovnih sredstava – modul POLIS
•  Obračun zarada i naknada – modul TOTAL S
•  Praćenje proizvodnje – modul POGON
•  Obračun kamate – modul KAMATA
•  Evidencija vozila – modul VOZILA
•  Magacinsko poslovanje – modul LAGER
•  Upravljanje ljudskim resursima – modul PERSONAL

Pored modula koji se mogu koristiti samostalno ili u paketu, korisniku su na raspolaganju dodatni moduli koji proširuju funkcionalnost postojećih modula:
•  Obračun kompenzacije – Kompenzacija – dodatak na modul za Finansijsko knjigovodstvo
•  Evidencija proizvodnje – dodatak na modul za robno-materijalno knjigovodstvo
•  Evidencija proizvodnje ugostitelja – Šank lista – dodatak na modul za robno-materijalno knjigovodstvo
•  Štampa fiskalnih isečaka – Kasa – dodatak na modul za Fakturisanje i obračun PDV
•  Vođenje maloprodaje – Maloprodaja – dodatak na modul za Fakturisanje i obračun PDV


Prednosti programa edicije „Mali poslovni programi“ verzija 2

- Windows aplikacija bazirana na savremenim Microsoft tehnologijama;
- Programi su u potpunosti legalni i licencirani;
- Usklađenost programa sa zakonskom regulativom;
- Modularnost omogućava korisniku da programom pokrije one segmente poslovanja koje želi;
- Mogućnost naknadnog dokupljivanja nedostajućih modula ili prelaska na viši nivo programa;
- Brza i jednostavna instalacija;
- Instalacija na više računara, bez doplate;
- Mogućnost rada više računara u mreži, bez doplate;
- Vođenje poslovanja za neograničen broj privrednih subjekata, bez doplate;
- Jednostavna instalacija izmena preuzimanjem sa sajta;
- Izvoz podataka u Microsoft Word i Excel programe i mogućnost dalje obrade u njima;
- Izvoz svih izveštaja u Word, Excel i PDF format;
- Uputstvo za upotrebu ugrađeno u sam program;
- Mogućnost da korisnici samostalno izvrše zatvaranje knjiga i otvaranje nove godine;
- Jednostavno i bezbedno arhiviranje baze i čuvanje podataka;
- Mogućnost dorade programa prema specifičnim zahtevima korisnika;
- Besplatne konsultacije telefonom i putem mail-a;
- Stručna i sertifikovana tehnička podrška;
- Mogućnost da korisnik samostalno obavi sve neophodne procese;
- Višegodišnje iskustvo u razvoju računovodstveno–poslovnih programa implementirano u ediciju MPP 2.


Tehničko-tehnološke karakteristike

Edicija „Mali poslovni programi 2″ je razvijana za Windows platformu kao standardna desktop klijent/server aplikacija.

Podržane su sledeće platforme: Microsoft Windows XP.SP3, Windows 2003, Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10.

Aplikativni deo softverskog rešenja je pisan u C#, baziran na .Net Framework-u 3.5, a kao alat je korišćen Microsoft Visual Studio 2008.

Sistem za upravljanje bazom podataka je MS SQL Server 2005, ali je podržana zbog postojećih korisnika, bar za početak, kompatibilnost sa MS SQL Server 2000.

Minimalna preporučena konfiguracija računara podrazumeva:
    - 512MB RAM za Windows XP.SP3 i
    - 1GB RAM za ostale operativne sisteme

Potrebno je obezbediti minimalno 500 MB na radnom disku.


Održavanje

Korisnik edicije „Mali poslovni programi 2“  ima pravo na besplatno preuzimanje izmene i dopuna programa sa interneta.

Izmene i dopune programa obuhvataju:
    - usklađivanje programa sa zakonskim izmenama
    - ispravke grešaka u programu
    - dodavanje novih funkcionalnosti koje su od opšte koristi

Korisnik ima pravo na besplatne konsultacije mailom ili telefonom.

U slučaju potrebe, za rešavanje tehničkih problema, obuku ili implementaciju korisnik može angažovati sertifikovana lica iz tehničke podrške u skladu sa važećim komercijalnim uslovima.

Licenciranje programa

Licenciranje softverskog paketa edicija „Mali poslovni programi“ verzija 2, vrši se po principu periodičnog iznajmljivanja. Period licenciranja je godinu dana (od prvog dana sledećeg meseca od datuma uplate). Plaćanje se vrši unapred za period od godinu dana.

 
Instalacija i obuka

Instalacija i obuka korisnika kao i pružanje usluga tehničke podrške na licu mesta – kod krajnjeg korisnika nisu uključene u cenu softverskog paketa, već se ugovaraju po zahtevu i na poziv korisnika saglasno komercijalnim uslovima.

Dopunski zahtevi korisnika koji podrazumevaju izmene, dopune i prilagođavanja funkcionalnosti programa specifičnim zahtevima korisnika se posebno razmatraju i dogovaraju.

 
Nabavka programa

Cenovnik programa možete pogledati ovde.

Za nabavku programa edicije Mali poslovni programi i dobijanje predračuna možete nam se obratiti putem telefona: 064-2953912 ili 021-545236 ili e-mail-a: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli..

Način plaćanja je avans 100% na tekući račun: 340-11008286-80 Erste bank ad Novi Sad
KONTROL SISTEM doo, Novi Sad, Alekse Šantića 57/1.
Rok isporuke je najkasnije 3 dana od dana uplate.

Link za instalaciju programa Vam možemo poslati. Moguće je preuzimanje kompakt diska sa instalacijom u našim prostorijama ili slanje poštom. Troškovi slanja poštom nisu uključeni u cenu programa i iznose 600,00 dinara sa PDV.